28 Oct 2022

Safe Solutions inleder samarbete med PC glass AB

Malmö oktober 2022

SAFE SOLUTIONS AB inleder samarbete med PC glass AB

Safe Solutions erbjuder unika och intelligenta övervakningslösningar med larmfunktion utifrån kunders behov. Allt för att säkerställa kunders verksamhet –oavsett omgivning, ljusförhållande, tidpunkt eller avstånd.

Produktsortimentet utökas nu genom ett samarbetsavtal med PC glass AB, främst för att kunna erbjuda såväl nya som gamla kunder ett komplett certifierat skalskydd, parallellt med mer avancerade skyddslösningar.

PC glass är ett svenskt säkerhetsföretag som erbjuder certifierade säkerhetsglaslösningar med urstark svensktillverkadpolykarbonat. PC glass dörr-och fönsterlösningar är ett perfekt komplementför Safe Solutionssom monteras i ramverk av aluminium på ut-eller insidan av befintligt glas, ett förfaringssätt som benämns sekundärglasning, som därigenom ger ett kraftfullt skydd mot inbrott och vandalism som också förhindrar invändig spridning av glassplitter. PC glass levererar även certifierat beskjutnings-och explosionsskyddsamt gallerlösningar och områdesskydd.

För ytterligare information kontakta Magnus Frönserius, VD i Safe Solutions, 0760216199 eller Pelle Hamgård, VD i PC glass AB 0708902600 eller besök bolagens hemsidor, www.safesolutionsab.com och www.pcglass.se

Kontakta oss

Vill du veta mer om hur vår Digitala Väktare kan skapa trygghet för dig och effektivisera din bevakning? Ring vår kundtjänst på tel. +46 (0) 40-18 49 10 alt. fyll i om du vill bli kontaktad av oss via telefon eller e-post nedan, så tar en av våra erfarna säkerhetsrådgivare kontakt med dig.

Bland våra kunder

Safe Solutions erbjuder unika och intelligenta övervakningslösningar med larmfunktion utifrån ditt behov. Allt för att säkerställa din verksamhet – oavsett omgivning, ljusförhållande, tidpunkt eller avstånd.

Adress

Höjdrodergatan 23